קרדיט תמונה: freepik

חשיבות האיתור המהיר של נזילות במבנה

נזילה של מים החוצה מהצינור שמוביל אותם יכולה להיות חמורה מאד אם היא לא תטופל באופן מהיר ומיידי. כיום עובדים מכשירים מתקדמים ברשותם של בעלי המקצוע – מה שמבטיח איתור מהיר לא רק של עצם הנזילה אלא גם של המיקום המיידי שלה, מה שעוזר מאד בקבלת ההחלטה על אופן התיקון והטיפול בבעיה.

 

מה המשמעות של נזילה?

כאשר מדברים על נזילות או על איתור נזילות מתכוונים לצינורות לא תקינים שמים זורמים מהם החוצה. אפשר רק לדמיין את הנזק שעלול להיגרם ממים שזורמים בחופשיות בתוך קיר או עמוד תומך בבניין. אם הנזילה לא תיעצר הקיר עלול גם לפתח עובש וגם להתחיל להתפורר ובמקרים חמורים במיוחד הרי שהקיר או העמוד יכול להפוך להרבה פחות חזק ועמיד בשל המים שזרמו ונספגו. לפעמים יש דרכים או סימנים שמאותתים על כך שיש מים שזורמים מחוץ לצנרת שלהם וחשוב מאד להכיר את הסימנים האלה ולאתר אותם בזמן. במקרים חמורים במיוחד יגיע למקום איש מקצוע שעם הציוד המתקדם שלו יידע בדיוק איך לאתר את מקור הנזילה.

 

מה לעשות כאשר חושדים שיש נזילה בצנרת?

כאשר מגלים סימני רטיבות על הקיר, היווצרות של כתמי עובש או שפשוט רואים שמים זורמים היכן שאין הם אמורים לזרום – צריך מיד לחשוד שמיקום מסוים לאורך הצנרת כנראה יש סתימה או שמא חור בצינור, מה שמאפשר את יציאת המים ממנו. צריך לפנות לאנשי מקצוע מתחום האינסטלציה שיגיעו אל המקום כמה שיותר מהר. יש חשיבות להזמנת אינסטלטורים רשומים, שכן הם אלה שיהיה להם הניסיון הרב והידע איך לטפל בכל מצב שבו הם נתקלים. מומלץ לשאול מראש האם הם עובדים עם מצלמה זעירה שאפשר לשלשל פנימה לאורך הצינור וכך למצוא את המקום שבו יש נזילה בצינור. ברגע שהם יאתרו את המיקום ואת הסיבה אשר בגינה מתפתחת הרטיבות הם יוכלו להציע את הרעיון או הפתרון הטוב ביותר כדי לטפל בעניין.

 

עם מים זורמים לא מתעסקים

הפשטות אומרת שמים חייבים לזרום בתוך צינורות ואם זה לא המצב הרי שיש בעיה או תקלה. אין שום מיקום במבנה או בבניין שבו מים יכולים לזרום בצורה חופשית בלי שייגרם נזק למי ששוהה במקום, בין אם מדובר בנזק מיידי או בכזה שמצטבר ומחמיר אט אט. שלולית של מים עומדים עלולה לפתח ירוקת ואצות ולזמן אליה יתושים ולכן חשוב מאד כל הזמן לבדוק את הצנרת ולוודא שהיא תקינה. חשוב מאד ליצור קשר עם אינסטלטור ברגע שחושדים שיש בעיה כזו או אחרת בצנרת על מנת שאם יתברר שאכן יש בעיה – אפשר יהיה לטפל בה ולתקן אותה כמה שיותר מהר וללא שום עיכובים או החמרת המצב. למידע נוסף אפשר להקליק כאן.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מיטות ברזל מודרניות לעיצוב עכשווי

מיטות ברזל כבר מזמן מזוהות עם אלגנטיות ותחכום. המבנה החזק והעיצובים המורכבים שלהם הופכים אותם לבחירה פופולרית עבור אלה המבקשים להוסיף נופך של מעמד לחדרי השינה שלהם. בעוד שמיטות ברזל קיימות במשך מאות שנים, העיצוב המודרני הפיח חיים חדשים בפריטים הנצחיים הללו, מה שהופך אותם להתאמה מושלמת עבור חללי פנים עכשוויים.

קרא עוד »