קרדיט תמונה: freepik

ביטוח נסיעות לחו"ל – לשם מה אנחנו צריכים את זה ואיך בוחרים את הפוליסה המשתלמת

נסיעה לחו"ל היא בדרך כלל דבר מאוד מרגש, מעניין, כיפי ולא פעם היא יכולה להיות גם מאתגרת. יחד עם זאת, אם אנחנו לא מתכוננים אליה בצורה נכונה, הרי שבקלות רבה היא יכולה להפוך להיות סיוט מתמשך, הן בזמן שהותנו במדינה אליה נסענו והן כשנחזור ארצה בסיום החופשה.

אחת הדרכים להימנע ממצב כזה, היא באמצעות רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל. פוליסה המאפשרת לנו ליהנות מכיסויים שונים ורלוונטיים עבורנו במשך שהותנו בחו"ל. ביטוח זה ימנע מצב בו אנחנו עלולים להתמודד עם סיטואציה רפואית, בריאותית, ובמקביל נצטרך להתמודד עם ההשלכות הכלכליות שלה.

ביטוח נסיעות לחו"ל כולל שורה ארוכה של כיסויים אשר מאפשרים לנו לקבל החזר כספי, בזמן האירוע או אחרי חזרתנו לארץ, תלוי בתנאי הפוליסה, עבור פרוצדורות ושירותים רפואיים שונים שנידרש לקבל במקרה של תאונה, חבלה, פציעה, מחלה או מכל סיבה אחרת. כך, נוכל להתמודד עם הסיטואציה הן מבחינה רפואית ולא נצטרך להתעסק בשאלה כיצד נשלם על כל שירות ופרוצדורה שאנחנו עוברים בחו"ל.

איך זה מתבצע בפועל?

כל מי שיוצא את גבולות הארץ, אפילו אם מדובר בנסיעה ליום אחד, חייב לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל. זאת מאחר וביטוח קופת חולים או ביטוח בריאות פרטי איננו מכסה אותו בחו"ל. בעזרת הפוליסה שהוא רוכש מחברת הביטוח או מגורמים אחרים שעוסקים בנושא, הוא יכול ליהנות משורה ארוכה של כיסויים כספים עבור פרוצדורות ושירותים בריאותיים שונים או דברים שקשורים לנושא (לדוגמא, חילוץ והצלה).

אותם כיסויים מגיעים לסכומים של אלפי שקלים ומעבר לכך. לעיתים הכיסוי עצמו מספיק ולעיתים יש להוסיף סכום כסף מסוים, בשביל להשלים את עלויות הטיפול והשירות. כאמור, בחלק מהמקרים מקבלים את הכסף באופן מיידי ובמקרים אחרים, מקבלים אותו אחרי שחוזרים לארץ ומציגים קבלות על תשלום.

בכל מקרה, הביטוח יכול לחסוך הרבה מאוד כסף, לחסוך דאגות וחששות מיותרים. לא פחות חשוב, הפוליסה מאפשר להימנע משיקולים האם לעבור טיפול או לא והיכן. מאחר וחלק משמעותי מהעלויות נופלות על חברות הביטוח, אחרי שאפשר להימנע מהתלבטויות בנושא.

איך בוחרים את הפוליסה הנכונה עבורנו?

בשביל לבחור ביטוח נסיעות לחו"ל בצורה נכונה, יש להתייחס ל-4 נקודות עיקריות:

נקודה ראשונה – מה הם הצרכים שלנו, מבחינת גיל, מצב בריאותי, מחלות וכדומה.

נקודה שנייה – מה סוג הטיול שאנחנו מבקשים לעשות ואילו פעילויות יש לנו כוונה לבצע בארץ היעד אליה אנחנו נוסעים.

נקודה שלישית – מה הפוליסה מציעה לנו מבחינת כיסויים, מבחינת החזרים, תנאים ודברים אחרים.

נקודה רביעית – לכמה זמן אנחנו נוסעים ולאן. זה יכול להשפיע, בין אם אנחנו רוצים לחסוך בעלויות ובין אם אנחנו רוצים ליהנות מכל הכיסויים האפשריים שחברת הביטוח יכולה להציע לנו.

 

 

 

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מיטות ברזל מודרניות לעיצוב עכשווי

מיטות ברזל כבר מזמן מזוהות עם אלגנטיות ותחכום. המבנה החזק והעיצובים המורכבים שלהם הופכים אותם לבחירה פופולרית עבור אלה המבקשים להוסיף נופך של מעמד לחדרי השינה שלהם. בעוד שמיטות ברזל קיימות במשך מאות שנים, העיצוב המודרני הפיח חיים חדשים בפריטים הנצחיים הללו, מה שהופך אותם להתאמה מושלמת עבור חללי פנים עכשוויים.

קרא עוד »