למה חשוב פיגומים בזמן שיפוץ מסיבי בבניין

פיגום הוא מבנה תומך לאנשים ולבניינים. הפיגומים מספקים יציבות ותמיכה למשטחים האנכיים של בניין או מבנה אחר בזמן העבודה עליהם. לעיתים, הפיגום מורכב ממסגרת פלדה ומשטח בלבד, הניתנים להזזה למעלה ולמטה לאורך החלק החיצוני של המבנה ללא כל צורך להיכנס אליו.

פיגומים

פיגומים הוא מונח המשמש לתיאור תהליך בניית מבנה סביב מבנה הנבנה. פיגומים יכולים להיות עשויים מעץ, מתכת או פלסטיק, והם בדרך כלל מוחזקים יחד על ידי מסמרים או ברגים. ניתן גם לרתך פיגומים ליצירת מבנים גדולים. כאשר מורים יוצרים שיעורים, הם משתמשים לעתים קרובות בפיגומים כדי לעזור לתלמידיהם ללמוד. פיגומים היא שיטת לימוד שעוזרת לתלמידים ללמוד תוכן חדש על ידי פירוקו לנתחים קטנים יותר, ומספקת להם תמיכה תוך כדי תנועה. ישנם סוגים רבים של פיגומים, אך אחד הנפוצים ביותר נקרא הנחיה קוגניטיבית. הנחיה קוגניטיבית שואלת שאלות כמו "מה אתה יודע?" או מה אתה חושב?" הם עוזרים ללומדים לארגן את מחשבותיהם וליצור לעצמם משמעות. ניתן לעשות זאת מילולית כשהמורה מקשיב ומגיב; או בכתב בלוח; או באמצעות תמונות של אנשים, מקומות או דברים שמעוררים שאלות כמו "איפה אתה רואה את זה קורה?"

טכניקת הפיגומים מיושמת ללמידה במסגרות פורמליות ובלתי פורמליות ברחבי העולם במשך עשרות שנים. קבלני פיגומים הם בעלי מלאכה מיומנים שיודעים להקים פיגומים, להרכיב מנופים ולהסיר את הפיגומים בבטחה לאחר מכן. הם עשויים להיקרא גם פיגומים או זוקפים. קבלני פיגומים חייבים לדעת איזה סוג פיגום נחוץ לאתר העבודה; עליהם להקים סולמות ומדרגות, לאסד מנופים להרמת חומרים ועובדים, להתקין קורות מפזרות כדי לספק יציבות על משטחים לא ישרים ועוד.

קבלן הפיגומים

קבלן הפיגומים הינו אדם המתמחה בהתקנה, בדיקה ותיקון של מערכות פיגומים. קבלן הפיגומים עשוי להיקרא להסיר ולהחליף חלקים פגומים, לבדוק את מבנה הפיגום לאיתור פגמים או תנאים לא בטיחותיים, לפקח על התקנת רכיבים חדשים או מתוקנים, או לפקח על קבלנים אחרים בתהליך התקנת מערכת חדשה. קבלני פיגומים הם סוג מיוחד של פועלי בניין אשר מרכיבים ומתחזקים פיגומים באתר בנייה. הם גם משתמשים בהם כדי לתמוך בעבודתם של בעלי מקצוע אחרים, כמו מנקי חלונות. בונים משתמשים בפיגומים כדי לבנות את הפרויקטים שלהם. ישנם סוגים רבים ושונים של פיגומים זמינים עבור בונים לשימוש, בהתאם לסוג הפרויקט שהם עובדים עליו.

קבלן פיגומים הוא מי שבונה פיגומים מחומר אלומיניום עבור בונים. הם מתכננים ובונים פיגומים לכל מיני פרויקטים, מבנייני מגורים קטנים ועד גורדי שחקים מסחריים גדולים. הם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם האדריכל, המהנדס, הבנאי וקבלנים אחרים באתר עבודה. קבלן פיגומים, המכונה גם פיגום, הוא אדם או חברה אשר בונה ומפרקת פיגומים לענף הבנייה. בארצות הברית אנשים אלו מאושרים בדרך כלל על ידי מינהל הבטיחות והבריאות התעסוקתית ככשירים להקים, לשנות, לתקן ולפרק פיגומים. בדרך כלל רק אדם אחד בחברה יסומן אך ורק כ"בונה הפיגומים". אם הם לא עסוקים כרגע בעבודה על פרויקט אחר, הם ייפגשו עם המעסיקים שלהם כדי לדון באיזה סוג של פיגום צריך לבנות. במידת הצורך, הם יבצעו מחקר כדי לזהות אילו חומרים דרושים עבור סוג זה של עבודה (חבל תיל לעומת כבל פלדה לעומת מוטות עץ). ייתכן שיהיה צורך ליצור קשר עם ספקים או לבקר בהם כדי לרכוש חומרים אם הם אינם זמינים במקום.

קבלן פיגומים הוא חברה המספקת לפועלי בניין גגות וריצוף זמניים במהלך התקנת כל סוג של מבנה. האחריות העיקרית של קבלן פיגומים היא לוודא כי אתר הבנייה בטוח לעובדים ולעוברי אורח. הם גם מתקינים/מתקנים את כל ציוד הבטיחות הנדרש כמו מעקות, במות וסולמות.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מיטות ברזל מודרניות לעיצוב עכשווי

מיטות ברזל כבר מזמן מזוהות עם אלגנטיות ותחכום. המבנה החזק והעיצובים המורכבים שלהם הופכים אותם לבחירה פופולרית עבור אלה המבקשים להוסיף נופך של מעמד לחדרי השינה שלהם. בעוד שמיטות ברזל קיימות במשך מאות שנים, העיצוב המודרני הפיח חיים חדשים בפריטים הנצחיים הללו, מה שהופך אותם להתאמה מושלמת עבור חללי פנים עכשוויים.

קרא עוד »