צילום:freepik

הכנת מתנה מקורית ליום ההולדת של אמא

אין רגע מתקיל יותר בשנה מאשר לקנות לאמא מתנה. בדרך כלל היא כבר תבהיר לכם מצוין מראש שהיא לא רוצה שום דבר ואם היא כבר משתכנעת לקבל מכם מתנה, בוודאי תתקשו מאוד להחליט מה קונים לאישה שכבר יש לה הכל. מה אם נגיד לכם שישנה דרך מקורית ומדליקה לשמח את אמא והיא מצריכה מכם קצת יצירתיות ותושיה? הפעם נתמקד באפשרות ליצור בעשר אצבעות מתנה קטנה ומיוחדת, אבל מלאה בהשקעה וכוונה טובה.

יצירת קופסת הפתעה "מתפוצצת" – איך מכינים את זה?

אם חיפשתם בלי סוף מתנות מקוריות לאמא והגעתם לכתבה הזו, סימן שאתם מבינים שאת הרעיון הבא למתנה מכם לא תמצאו דרך שום חנות ותאלצו לשבת ולהכין אותה לבד. החדשות המשמחות הן שזה די קל ופשוט, לא מצריך מכם זמן רב מידי וגם מפיק תוצאה בעלות בסיסית שנראית מיליון דולר.

אחד הרעיונות הטובים ביותר הוא ליצור קופסה "מתפוצצת", שבתוכה אפשר להכניס מה שרוצים: אלבום תמונות קומפקטי, כרטיסי ברכה מכל המשפחה, מתוקים, מזכרות ומה לא. הדגש במתנה זו הוא על פתיחת הקופסה, שיוצר מאוד את אפקט ה"וואו". בסדר, הבנתם, מתקדמים:

בחנויות היצירה השונות תמצאו ערכות DIY להכנת קופסה מתפוצצת. הצטיידו בתמונות שאתם רוצים לשלב, דבק סטיק או דבק דו"צ, מספריים, סרגל וקישוטים מכל הבא ליד.

כעת עליכם לגזור על פי הוראות הערכה את כל חלקי הקופסה. לפני שתתחילו בקיפול, תוכלו לחרוץ חריצים קטנים שיעזרו לקיפול יפה וישר. מומלץ להשתמש בסכין חיתוך. לאחר מכן, יש לקפל את המכסה על פי המקומות המסומנים ולהדביק. הימנעו מדבק נוזלי שמרכך את הנייר.

נעבור לגוף הקופסה. גם כאן יש ליצור חריצים מקדימים לקיפול ולמרוח דבק על פי הסימנים. וכעת לשלב הוספת התמונות שמודבקות על רצועות הקופסה. את הרצועות כדאי לקשט ובסיום עליכם לקפל אותן לפי הסימון ולהדביק לדפנות הקופסה. כעת יש להכניס את התמונות לכיסים המתאימים.

זהו, המתנה שלכם מוכנה! אם לא הסתדרתם, ביוטיוב תמצאו סרטוני וידאו רבים של השיטה שיעזרו לכם לראות הכל.

רעיון נוסף – פיקניק חלומות

פנקו את אמא ביום של מנוחה, טבע, חברת אנשים אהובים ואוכל טעים. הבחירה האם להצטייד רק בדברים קלילים או לאכול ארוחה מושקעת היא שלכם. אפשר להביא פירות, עוגות, חטיפים, כריכים וכמובן גם טייק אוואי. הצטיידו בסלסלה ושמיכה גדולה ואל תשכחו סכו"ם, מים, פותחן בקבוקים ושקית לזבל. רוצים לשדרג עוד? הצטיידו ברעיון למשחק, בכריות ונרות.

עדיין לא מצאתם את הרעיון המושלם למתנה? האתר של עדן מתנות – מתנות באינטרנט מחכה לכם עם עשרות רעיונות מקוריים וטיפים להכנת המתנה המקורית המושלמת לימי הולדת.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מיטות ברזל מודרניות לעיצוב עכשווי

מיטות ברזל כבר מזמן מזוהות עם אלגנטיות ותחכום. המבנה החזק והעיצובים המורכבים שלהם הופכים אותם לבחירה פופולרית עבור אלה המבקשים להוסיף נופך של מעמד לחדרי השינה שלהם. בעוד שמיטות ברזל קיימות במשך מאות שנים, העיצוב המודרני הפיח חיים חדשים בפריטים הנצחיים הללו, מה שהופך אותם להתאמה מושלמת עבור חללי פנים עכשוויים.

קרא עוד »