domestic-cat-lies-basket-with-knitted-blanket-looking-camera-tinted-photo_112337-1307

כל מה שאתם צריכים כדי לגדל את החתול הביתי שלכם

התנאים החשובים ביותר לגידול חתול ביתי כוללים את התזונה שלו ואת המקום שלו "להתרוקן".

ארגז חול לחתול שלכם חייב להיות היגייני. ארגז חול איכותי גורם לחתול שלך להיות נקי ושמח. וכך גם יהיה פנוי גם לשחק עם בעליו ולשמח אותך –

חול סויה – האם שמעת על זה בעבר?

עלינו לנקות את ארגז הצרכים של ​​החתולים שלנו באופן קבוע ולוודא שאנחנו מסלקים את הריח. עם זאת, לא כל המלטות החתול יכולות לשלוט בריח בצורה יעילה ולא ליצור בלגן. הבעיה הגדולה ביותר עם הצרכים של החתולים בתוך הבית היא שהריח של היציאות של החתולים נוטה להגיע לכל מקום בבית, במידה והם לא מחונכים עדיין לצרכים, הצרכים יכולים להיות על הרצפות, על הספה או על המיטה.

 למרבה המזל, יש חול סויה. עליכם לנסות משהו ידידותי לסביבה – חול אקולוגי מתגבש על בסיס סויה וטופו, הריח טוב בהרבה מכל חול אחר. אפשר לשמור על ריח ביתי נעים ונקי. ניחוח פולי הסויה חזק מספיק בכדי לכסות את ריח הפיפי והקקי. חומר ידידותי לסביבה העשוי מחלקים בלתי מסיסים של פולי סויה, 100% על בסיס סויה מתכלה. גרגירי החול בטוחים לחלוטין עבור חתולים! ניתן להוריד באסלה, יכול להחזיק עד 30 יום.

ומה בתפריט לחתולי הבית? פליס נייצ'ר

כמו שאתן משתדלים להכניס לגופכם רק מזון בריא ככל הניתן, וטעים ככל שניתן. כך גם לחתולים שלכם.
פליס נייצ'ר הינו המזון הטוב ביותר עבור החתול שלכם, מזון בעל סיבים תזונתיים המתאים לחתולי הבית שלכם. פליס נייצ'ר היינו מזון חתוים ייעודי המכיל ירקות ועוף. בתהליך ההכנה  הייחודי שלו, נשמר המזון בטמפרטורות נמוכות יחסית אשר משמרות את כלל התכונות הטובות של חומרי הגלם, ובכך מהווה את המזון המומלץ ביותר שלנו לחתולי הבית שלכם. הרכב הפליס נייצ'ר הייחודי שלנו מכיל: 92% עוף טרי  – 8% ירקות ופירות. תהיו בטוחים שהתכולה התזונתית של פליס נייצ'ר היא הטובה ביותר עבור החתול שלכם, גם מבחינת הטעם.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מיטות ברזל מודרניות לעיצוב עכשווי

מיטות ברזל כבר מזמן מזוהות עם אלגנטיות ותחכום. המבנה החזק והעיצובים המורכבים שלהם הופכים אותם לבחירה פופולרית עבור אלה המבקשים להוסיף נופך של מעמד לחדרי השינה שלהם. בעוד שמיטות ברזל קיימות במשך מאות שנים, העיצוב המודרני הפיח חיים חדשים בפריטים הנצחיים הללו, מה שהופך אותם להתאמה מושלמת עבור חללי פנים עכשוויים.

קרא עוד »