חתימות דיגיטליות בתוך טופס דיגיטלי

חתימה דיגיטלית היא קוד דיגיטלי קריפטוגרפי שנוצר ומאוחסן באופן אלקטרוני כדי לאמת את השולח. חתימה דיגיטלית מספקת לנמען הוכחה לאותנטיות של השולח. ניתן להשתמש בחתימה דיגיטלית כדי להראות שלא התעסק במסמך, בין אם בטעות או כחלק מניסיון הונאה. חתימה דיגיטלית מאפשרת גם אי-הכחשה, כלומר אם מישהו חותם דיגיטלית על מסמך, הוא לא יכול להכחיש מאוחר יותר שחתם עליו. חתימה דיגיטלית היא סוג של חתימה אלקטרונית שנוצרה עם שימוש בעט דיגיטלי, טאבלט או מחשב. הוא משמש לעתים קרובות לאימות השולח ומתן הוכחה לשידור. ניתן להשתמש בחתימה הדיגיטלית כדי לספק דרך מאובטחת יותר לשלוח ולקבל מידע. זה גם עוזר להוכיח שהמסמך נשלח על ידי מי שחתם עליו. חתימה דיגיטלית היא סוג של חתימה אלקטרונית המשמשת לחתימה אלקטרונית על מסמכים. ניתן להשתמש בחתימה דיגיטלית לצורך אימות, אי-הדחה ושלמות ההודעה.

חתימות דיגיטליות הן סוג של חתימה אלקטרונית שנועדה לספק אותנטיות ושלמות למסמכים הדיגיטליים. חתימות דיגיטליות פועלות באמצעות מפתח פרטי ומפתח ציבורי. המפתח הפרטי משמש לחתימה על המסמך, והמפתח הציבורי משמש לאימות החתימה. תהליך החתימה על מסמך עם המפתח הפרטי של האדם מכונה "חתימה". חתימה דיגיטלית היא דרך ממוחשבת לחתימה ואימות מסמכים. הוא פותח בשנות ה-90 כדי לספק דרך בטוחה יותר לחתום על חוזים ומסמכים משפטיים חשובים אחרים. חתימה דיגיטלית היא זיהוי אלקטרוני שניתן להשתמש בו כדי לאמת אדם או חברה, כמו גם לוודא שלא בוצע שיבוש במסמך.

חתימות דיגיטליות משמשות ארגונים ואנשים רבים למטרות שונות, כגון:

  •  לחתום על חוזים ומסמכים משפטיים אחרים;
  • כדי להבטיח את שלמות הנתונים המועברים ברשתות;
  • כדי לבסס אותנטיות בעת תקשורת עם סוכנויות ממשלתיות;
  • כדי לאשר עדכוני תוכנה או שדרוגים;
  • כדי להוכיח בעלות על שמות מתחם.

חתימה דיגיטלית היא צורה אלקטרונית של חתימה המשמשת בעולם הדיגיטלי כמו למשל יצירת טופס מקוון עם חתימה אלקטרונית. זה יכול לשמש כדי לספק אותנטיות ושלמות למסמך. חתימות דיגיטליות נוצרות על ידי שימוש בהצפנה אסימטרית, כלומר המפתח הפרטי הוא מפתח סודי והמפתח הציבורי הוא מפתח מוכר. השולח משתמש במפתח הפרטי שלו כדי להצפין את ההודעה ולאחר מכן שולח אותה יחד עם המפתח הציבורי של הנמען, שמפענח אותה.

חתימה דיגיטלית היא מערכת קריפטוגרפית המשמשת לאימות האותנטיות של הודעה דיגיטלית (למשל, מייל או מסמך). החתימה הדיגיטלית מספקת הוכחה מתמטית לכך שההודעה נוצרה על ידי שולח ידוע, ושלא שונתה במהלך ההעברה. לעתים קרובות נעשה שימוש בחתימות דיגיטליות כדי לספק אימות, שלמות ואי-הכחשה. ניתן להשתמש בחתימה דיגיטלית להוכחת מקוריותו של מסמך אלקטרוני או קובץ נתונים אחר בידיעת בעל המפתח הפרטי מבלי לחשוף פרטים אודותיו מלבד האותנטיות שלו. ההבדל העיקרי בין חתימות עט-נייר מסורתיות וחתימות דיגיטליות הוא שעם חתימת עט-נייר, אפשר להוכיח רק החזקת האובייקט הפיזי המתאים (למשל, מסמך נייר), בעוד שחתימה דיגיטלית מוכיחה בעלות על מידע מסוים (בדרך כלל בצורה אלקטרונית) מבלי לחשוף מידע אחר אודותיו.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מיטות ברזל מודרניות לעיצוב עכשווי

מיטות ברזל כבר מזמן מזוהות עם אלגנטיות ותחכום. המבנה החזק והעיצובים המורכבים שלהם הופכים אותם לבחירה פופולרית עבור אלה המבקשים להוסיף נופך של מעמד לחדרי השינה שלהם. בעוד שמיטות ברזל קיימות במשך מאות שנים, העיצוב המודרני הפיח חיים חדשים בפריטים הנצחיים הללו, מה שהופך אותם להתאמה מושלמת עבור חללי פנים עכשוויים.

קרא עוד »