עבודות בגובהה באמצעות בסנפלינג

זהו סעיף נישה מאוד בנושא ניקוי חלונות באמצעות סנפלינג. מנקי חלונות משתמשים בסנפלינג כבר עשרות שנים כדי לנקות את החלק החיצוני של החלונות מגובה פני הקרקע. במאמר זה נדבר על איך הם יכולים להשתמש בו כדי לנקות גם מבפנים. ספורט זה מסוכן ביותר ואין לנסות אותו ללא ההכשרה והציוד המתאים. סנפלינג הוא ספורט בו אדם יורד מבניין או פני סלע באמצעות חבל, בדרך כלל עם שימוש במכשיר להגנה מפני פציעה אם הוא נופל.

סנפלינג היא טכניקת טיפוס בה המטפס משתמש בחבל המעוגן בחלק העליון כדי לשלוט בירידה. השימוש בסנפלינג לניקוי חלונות הופך לפופולרי יותר שכן ניתן לעשות זאת ללא כל נזק לשמשות החלונות. הסנפלט עומד בצד אחד של החלון ואוחז בחבל בשתי ידיו. החבל יימשך למעלה ולמטה על ידי האדם משני צידיו, כדי שיוכל לנקות את כל צידי שמשת החלון. סנפלינג היא טכניקת ירידה מגובה, המשתמשת בחבל המעוגן בראש הירידה כדי לשלוט במהירות הירידה ולעצור את האדם מנפילה. הוא משמש בשילוב עם טכניקות טיפוס כדי לרדת מפניי סלע ומצוקים, לעבודה על מבנים גבוהים כגון קווי מתח, גשרים, בניינים רבי קומות וארובות. הציוד המשמש כולל רתמה, מתקן ירידה (בדרך כלל מתלה סנפלינג או צלחת סנפלינג), וקארבינה נעילה. מכשיר הירידה מחובר בדרך כלל לקצה חבל סנפלינג שהושחל דרכו.

מנקי חלונות משתמשים בסנפלינג

סנפלינג הוא תהליך של ירידה של טיפה אנכית, כמו פני סלע, באמצעות חבל. הוא משמש לעתים קרובות בחילוץ הרים ובספורט של טיפוס סלעים תחרותי. ניקוי חלונות אינו משימה קלה. זה יכול להיות מסוכן ולעתים קרובות קשה להגיע לראש הבניינים הגבוהים. אבל עכשיו, עם סנפלינג, זה נעשה הרבה יותר קל. סנפלינג היא טכניקה המאפשרת למנקי חלונות לרדת מגובה בבטחה ללא שימוש בחבלים או רתמות. העובד מתחבר לחבל ויורד בהחלקה מבוקרת במורד החבל, לרוב תוך שימוש במכשירי חיכוך ברגליהם. זה ידוע גם בתור סנפלינג או ירידה מבוקרת. סנפלינג היא טכניקה של ירידה ממבנה או מבנה באמצעות חבל. זה נעשה לרוב במסגרת ניקוי חלונות, תחזוקה ומשימות אחרות הדורשות אדם לעבוד ממצב מוגבה.

מנקי חלונות משתמשים בסנפלינג כדי לנקות חלונות מבחוץ של מבנים. בדרך כלל יש להם חבלים עם ווים בקצוות, אותם הם מחברים אל אדני החלונות או מדף כדי שיוכלו להיתלות מהם ולנקות את החלונות מלמטה. ניקוי חלונות הוא עבודה קשה. זה לא רק על ניקוי החלון, אלא גם את המסגרות, האדנים והמדפים. סנפלינג היא טכניקה בה משתמשים מנקי חלונות כדי להגיע לחלונות גבוהים שקשה להגיע אליהם ללא ציוד מיוחד. הסיכון לפציעה ממוזער בשיטה זו מכיוון שהאדם יכול פשוט לשחרר את החבל אם הוא מרגיש שהוא בסכנה.

למידע נוסף ביקרו באתר שלנו וקראו מידע בנושא: rope-partners.co.il

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מיטות ברזל מודרניות לעיצוב עכשווי

מיטות ברזל כבר מזמן מזוהות עם אלגנטיות ותחכום. המבנה החזק והעיצובים המורכבים שלהם הופכים אותם לבחירה פופולרית עבור אלה המבקשים להוסיף נופך של מעמד לחדרי השינה שלהם. בעוד שמיטות ברזל קיימות במשך מאות שנים, העיצוב המודרני הפיח חיים חדשים בפריטים הנצחיים הללו, מה שהופך אותם להתאמה מושלמת עבור חללי פנים עכשוויים.

קרא עוד »