הוצאת דרכון אירופי

הדרכון האירופי הוא מסמך זהות המעניק למדינות החברות באיחוד האירופי סט ייחודי של זכויות והרשאות. ניתן להנפיק דרכונים אירופאים אם המבקש הוא מאחת ממדינות שנגן, יש לו רישיון שהייה בתוקף באיחוד האירופי במשך חמש שנים לפחות והוא יכול לספק הוכחה על הצעת עבודה או עצמאית. הסוגים הנפוצים ביותר של מועמדים הם בני זוג או ילדים של אזרחים, כאשר מי שמתגורר באירופה יותר משלוש שנים יכול להגיש בקשה גם כן.

האיחוד האירופי פרסם הנחיות להנפקת דרכון אירופאי. על פי הכללים החדשים, כל אזרחי האיחוד האירופי יכולים להגיש בקשה לדרכון אירופאי אם הם מתגוררים באיחוד האירופי או במדינת הולדתם מאז היו בני 18 או אם הם נשואים לאזרח האיחוד האירופי. ההנחיות מקלות על אנשים ממדינות אחרות לעמוד בדרישות הזכאות ולהגיש בקשה למסמך שמקובל על כל 28 מדינות האיחוד האירופי. ישנם מספר יתרונות של דרכון אירופאי. זה לא רק מסמך נסיעה. זה גם משמש כהוכחה לאזרחות, זהות ומקום מגורים בכל מדינה באיחוד האירופי. דרכון אירופאי יכול לעזור לך לנסוע ללא ויזה ליותר מ-150 מדינות והוא נותן לך את הזכות להתגורר בכל מדינה באיחוד האירופי ללא צורך בהיתרי שהייה או אשרות.

מתן דרכון הוא הסכם בין המדינה לאזרחיה. הוא מאשר את זהות האזרח ואת אזרחותו של המדינה. לאיחוד האירופי יש דרכון אירופאי מבוקש מאוד אך לא קל לרכישתו, אשר נחשב לרוב כאחד הדרכונים היוקרתיים ביותר ברחבי העולם.

אדם יכול להגיש בקשה לדרכון אירופאי בכל אחת משלוש הדרכים הבאות:

א) הם יכולים להיוולד במדינה חברה באיחוד האירופי,

ב) יש להם לפחות הורה אחד שנולד במדינה חברה באיחוד האירופי, או

ג) הם חיו ברציפות במשך חמש שנים באחת או יותר מהמדינות הבאות – צרפת, גרמניה או איטליה לפני יום הולדתם ה-18.

האיחוד האירופי מנפיק דרכונים

האיחוד האירופי מנפיק דרכונים מאז שנות ה-50. האיחוד האירופי (EU) מנפיק דרכונים מאז שנות ה-50. עם המדינות החברות המשתנות ללא הרף, הכרחי לחברות האיחוד האירופי להיות בעלי דרכון המעיד על מעמדם כאזרחי אותה מדינה מסוימת. עם זאת, מדינות מסוימות אינן מנפיקות דרכונים לכל אזרחיהן ומדינות אלו עדיין מסוגלות לקבל דיפלומטים ממדינות אחרות הדורשות דרכון למטרות כניסה.

לאיחוד האירופי יש דרכון מאז 1952. הדרכון של האיחוד האירופי הוא הדרכון הנפוץ ביותר בעולם ומוכר על ידי כל שאר המדינות כמסמך רשמי. הדרכון של האיחוד האירופי הוא סמל לחופש, דמוקרטיה, שלום ושגשוג. יש לזה חשיבות רבה לא רק לאירופים אלא גם לאנשים מכל העולם אזרחים אירופאים יכולים לנסוע לכל מדינה אחרת בתוך האיחוד האירופי והם יכולים להשתמש בה גם בזמן נסיעה מחוץ לאירופה. עם זאת, מספר מדינות כולל ארה"ב וסין אינן מכירות בדרכונים של האיחוד האירופי מכיוון שהם מונפקים רק לאזרחים המתגוררים באותה מדינה מסוימת.

האיחוד האירופי משנה כעת את כללי הדרכונים במטרה לבלום את ההגירה. הסיבה שהם עושים זאת היא כי הם רוצים למנוע מאנשים לעבור בתוך האיחוד האירופי. הכללים החדשים צפויים להיות מאושרים על ידי הפרלמנט האירופי החודש ולהיכנס לתוקף ביוני 2021. השינויים יקשו על אזרחי כל מדינות האיחוד האירופי (למעט אירלנד ובריטניה) לנסוע בתוך הגוש ללא ויזה או תעודת זהות, אם כי יהיה פטור למי שמתגורר בכל אחת מ-26 המדינות שעדיין לא בהן. אזור שנגן או שחיים בו חמש שנים. ישנן הצעות של חלק מהחברים שיש להכניס מחדש ויזות כחלק ממאמץ גורף לבלום הגירה.

מדינות אירופה מנפיקות דרכונים במשך מאות שנים. תהליך קבלת הדרכון אינו תמיד קל, אך המסמכים נחוצים לביקור ולעבודה במדינות אחרות. דרכון אירופאי מכיל מגוון כרטיסיות כמו נתונים ביוגרפיים, לאום, מקום לידה והיסטוריית טיולים. זהו מסמך חשוב המסייע לאזרחים להיות מוכרים באירופה ומחוץ ליבשת. דרכונים אירופאים מונפקים על ידי כל מדינת לאום על פי הקריטריונים המאוחדים שהותוו באמנת שנגן ב-1985.

להוצאת דרכון אירופי ביקרו באתר שלנו: europassport.co.il

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מיטות ברזל מודרניות לעיצוב עכשווי

מיטות ברזל כבר מזמן מזוהות עם אלגנטיות ותחכום. המבנה החזק והעיצובים המורכבים שלהם הופכים אותם לבחירה פופולרית עבור אלה המבקשים להוסיף נופך של מעמד לחדרי השינה שלהם. בעוד שמיטות ברזל קיימות במשך מאות שנים, העיצוב המודרני הפיח חיים חדשים בפריטים הנצחיים הללו, מה שהופך אותם להתאמה מושלמת עבור חללי פנים עכשוויים.

קרא עוד »