construction (30)

אילו בדיקות עורכים בשטח?

סריקת קרקע לאיתור תשתיות לפני בנייה או חפירה במטרה למנוע פגיעה בתשתיות.

מיפוי תשתיות תת קרקעיות קיימות על פי הסריקה והכנת תמונת מצב לקראת העבודות.

אם יש צורך, סימון התשתיות הקיימות על גבי השטח באופן בולט על פי מיקומן.

מדידות לבדיקת עומק התשתיות המצויות בקרקע.

איתור נקודות ביוב ופתיחת צנרת.

חשיפת תשתיות בקרקע על ידי שאיבת עפר באמצעים מכניים.

סריקות בגלאי מתכות לאיתור צנרת מתכתית.

סריקות לאיתור תשתיות תוך שימוש בגלאי שדות מגנטיים.

במקרים שקיימת נזילה ומקורה אינו ידוע, יש צורך לברר את מיקום הצנרת הראשית ואת תוואי הצינורות המסתעפים ממנה, מבלי לחפור. לצורך זה משתמשים במכשור איתור וסריקה המאפשר מיפוי. המיפוי מאפשר לגלות גם חיבורים בלתי חוקיים לצנרת הביוב אשר עלולים לגרום לפיצוצים ולבעיות זרימה. במקרים כאלה אין צורך לשלוח אנשים לתעלות הביוב כדי לאתר את הבעיה או לחפש ולחפור בשטח נרחב. המכשור המתקדם יכול לאתר את הבעיות באופן נקודתי ומדויק.

בדיקה למיפוי הצנרת של מבנים, מוסדות ציבוריים ובתים פרטיים. יש מקרים שהצנרת מוסתרת לאורך שנים מתחת לאדמה, לבטון או לצמחייה ואין דרך לאתרה בעין בלתי מזוינת. מיפוי צנרת באמצעים אלקטרו-מגנטיים ואלקטרו-אקוסטיים ייתן תמונה של מה שנמצא מתחת לפני הקרקע. כך ניתן לאתר צינורות מים, ביוב, כבלי חשמל, צינורות גז ותקשורת, כדי לתקנם, להחליפם או להימנע מלפגוע בהם בעת חפירות עומק. לדוגמה, אם מחליטים להרוס בית פרטי ישן ולבנות במקומו בניין רב קומות, יש צורך לחפור לעומק ולבנות יסודות מתחת לקרקע. לפני שחופרים ועלולים לפגוע בתשתיות הקיימות בתוך הקרקע, יש צורך לאתר את מיקומם המדויק וזאת על ידי מכשור מיוחד המיועד למטרה זאת.

החורף הישראלי אומנם אינו משופע בגשמים רבים, אך לפעמים כמויות מים רבות שיורדות בפרק זמן קצר מביאות להצפת שטחים נרחבים, בתים, חניונים, נחלים שעולים על גדותיהם ומערכת הניקוז קורסת. לצורך איתור מערכת הביוב, פתיחת הסתימה ותיקון מערכת הניקוז, יש צורך למפות את רשת הצינורות המצויים במרחב התת קרקעי. באמצעות המכשור ניתן לאתר מקומות בהם זורם ביוב לנחלים או למערכת הניקוז וגורם לזיהום, לפתוח סתימות ולאתר פיצוצים. לצורך שמירה על מערכת הביוב, הנחלים והניקוז, חשוב לתחזק באופן תקופתי את רשת הניקוז, ולהחליף קווי ביוב ישנים.

מאתרים את הנסתר מהעין

פנדה איתור תשתיות מים היא חברה בעלת ניסיון ומומחיות בנושאים של איתור ומיפוי תשתיות תת קרקעיות, איתור בעיות בצנרת מים, ביוב, חישוף תשתיות ועוד. אנו מבצעים איתור ומיפוי תשתיות תת קרקעיות בכל רחבי הארץ עבור לקוחות מוסדיים, פרטיים, מסחריים וממשלתיים. אנו משתמשים במכשור מקצועי, מתקדם וייחודי לעבודות איתור, מיפוי וחישוף קרקע באחריות, במקצועיות ועם צוות עובדים הכולל מהנדסים, מודדים, טכנאים ומפעילי ציוד מכני. השירות שאנו מספקים ללקוחותינו אינו פוגע בסביבה, מאפשר למפות את הקרקע באופן מדויק וליצור מצג של השטח לכל צורך. אם אתם זקוקים לשירותי איתור תשתיות, מיפוי תת קרקעי וחישוף, פנו אלינו ונשמח לתת ייעוץ ולבצע את כל סוגי העבודות.

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מיטות ברזל מודרניות לעיצוב עכשווי

מיטות ברזל כבר מזמן מזוהות עם אלגנטיות ותחכום. המבנה החזק והעיצובים המורכבים שלהם הופכים אותם לבחירה פופולרית עבור אלה המבקשים להוסיף נופך של מעמד לחדרי השינה שלהם. בעוד שמיטות ברזל קיימות במשך מאות שנים, העיצוב המודרני הפיח חיים חדשים בפריטים הנצחיים הללו, מה שהופך אותם להתאמה מושלמת עבור חללי פנים עכשוויים.

קרא עוד »