יש לכם נזילות מים? זה הזמן להזמין בעל מקצוע

נזילות מים

נזילות מים הן אחד מסוגי תאונות הבית הנפוצות ביותר. אתה יכול לנקוט באמצעי מניעה לנזילות מים על ידי בדיקת מד המים והמרתף שלך באופן קבוע, ותיקון כל נזילות ברגע שהן קורות. עם זאת, ספקי ביטוח דירה ממליצים שתתקין בביתכם גם מערכת איתור נזילות מים מכיוון שאי אפשר להיות נוכח בכל מקום כל הזמן. איתור נזילות מים הוא שימוש בסוג כלשהו של חיישן כדי למצוא נזילות בצינורות. החיישן יכול להיות מכשיר האזנה אקוסטי או קולי, חיישן תרמי או מצלמת וידאו.

הטכנולוגיה קיימת כבר זמן מה, אך היא הפכה נפוצה יותר עם התפתחותן של גישות חדשות לאיתור דליפות. איתור נזילה תרמית היא אחת הדרכים להבדיל בין דליפות מים חמים לקרים. חשבונות האנרגיה שלך עשויים גם לספק מידע על מערכת האינסטלציה שלך, ולאפשר לך לזהות דפוסים חריגים בצריכת המים שלך. בדיקת צנרת וידאו היא דרך נוספת לאיתור נזילות על ידי הסתכלות על מצב דופן הצינור והחיבורים לאיתור פסולת שעלולה להעיד על שחיקה או הידרדרות.

נזילות מים בבניינים

יש בעיה עם נזילות מים בבניינים מודרניים. גם כאשר אנשים יודעים שיש נזילה, יכול להיות קשה למצוא את המיקום המדויק של הנזילה. הדבר עלול להוביל לבזבוז מים מיותר וגם ליצור סיכון לקריסה של מבנה המבנה. מתפתחות מערכות ניהול מבנים המסוגלות לזהות נזילות מים על ידי זיהוי שינויים בלחץ או בטמפרטורה. איתור נזילות מים הופך ליותר ויותר חשוב בימים אלה בגלל הדרכים השונות שניתן לאתר אותה. דרך אחת היא שימוש במצלמות אינפרא אדום. מצלמות אלו מסוגלות לזהות נזילות מים במקומות שאינם נראים לעין בלתי מזוינת. דרך נוספת לאתר נזילות מים היא באמצעות חיישני שמע. חיישנים אלו פותחו על ידי מהנדסים מאוניברסיטת קליפורניה, מרכז דייויס לחקר מים, שם הם פיתחו מערכת שיכולה לקלוט צלילים ממקורות מים תת קרקעיים, מיקרופונים על גגות, ואפילו גלי קול על קווי מתח.

איתור נזילות מים היא שיטה המשמשת את כל הארגונים כדי למנוע בזבוז מים ולחסוך בחשבונות החשמל. דליפה היא סיכוי בלתי נמנע שכל הארגונים מתמודדים איתו, אבל זה לא חייב להיות הרסני. במאמץ מסוים תוכלו לצמצם את הסיכוי לנזילת מים ולהציל את הארגון שלכם מהפסד כספי גדול. מאמר זה דן כיצד לזהות ולמנוע נזילות מים בבית או במקום העבודה.

איתור דליפות

השלב הראשון הוא זיהוי נזילות על ידי שימוש בשיטות שונות כמו בדיקת כיורים, שירותים, מקלחות ומכשירים אחרים לטפטוף ברזים או הפעלת שסתומים; מחפש כתמים רטובים על הרצפה; בדיקת מרזבי הגג; והקשבה לרעשים יוצאי דופן כמו גז ביוב או קולות מבעבעים.

מניעת דליפות

השלב הבא הוא לנקוט באמצעי מניעה כמו שמירה אנו יכולים לזהות נזילות מים באמצעות חיישנים שונים. הם אקטיביים או פסיביים. חיישנים פעילים מסוגלים לפעול על הדליפה ולמנוע ממנה לגרום נזק נוסף. חיישנים פסיביים לא יכולים לפעול על הדליפה, אבל הם יכולים לזהות אותה ולעזור לנו למצוא אותה. חיישן פסיבי מותקן קרוב למקור הנזילה (אזור רטוב) או מעל אזור רטוב שאינו משמש בדרך כלל למטרות בדיקה. כאשר החיישן מזהה רטיבות בסביבה שבדרך כלל אין בה, הרי שזו אינדיקציה לנזילת מים אפשרית, אותה ניתן לתקן לפני שהיא תגרום נזק גדול לביתכם.

למידע נוסף ובדיקה האם יש לכם נזילות בבית מומלץ ליצור איתנו קשר באתר: nuflow.co.il

שתפו פוסט זה

ליצירת קשר מוזמנים להשאיר פרטים

מיטות ברזל מודרניות לעיצוב עכשווי

מיטות ברזל כבר מזמן מזוהות עם אלגנטיות ותחכום. המבנה החזק והעיצובים המורכבים שלהם הופכים אותם לבחירה פופולרית עבור אלה המבקשים להוסיף נופך של מעמד לחדרי השינה שלהם. בעוד שמיטות ברזל קיימות במשך מאות שנים, העיצוב המודרני הפיח חיים חדשים בפריטים הנצחיים הללו, מה שהופך אותם להתאמה מושלמת עבור חללי פנים עכשוויים.

קרא עוד »